by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Mamma ringde och väckte mig för en liten stund sen så nu sitter jag framför tvn och äter frukost. Jag ska snart börja fixa mig. Vid 2 åker jag hemifrån till landet, mysigt. Men jag har såklart datorn med mig och den här gången har vi fixat internet. Men vi hörs snart igen, pussar amanda <3

arkiv bild
sofia

åh tackar :D allt bra med dig idag?:)

E M A . W O R L D

Japp det har jag :-D

Jonnie♥

Har en sådan kofta också, sjukt skön! :)

sofia

här är det bara toppen :) händer hos dig idag då?

sofia- my life in words.

okejokje, jag kollar runt lite på internet. vad har ni för väder hos er?

E M A . W O R L D

typ sola hahaha :D

Prettyjunkie

hur är det med dig idag?

kramar

MADDES

ja verkligen jag är helt kär i den filmen nu!! vad händer hos dig idag? Kram

Prettyjunkie

Jag har lagt till dig nu på bloglovin :) säg till när du lagt till mig ;)

kramar

E M A . W O R L D

Fjällar som fan :P men blev jätte brun

JULIA

- Jooo.. Borde ju det men önskar mig en sorts klocka men vet inte :P Okej,ha det kul på landet!!

misha

sv: vsg !

JULIA

- Tack :P Ja,skulle jag med men tror nog inte jag skulle få den ändå.

misha

förbereda mig inför imon sj då? :)

LINDAVIOLA!

sv; hihi, eller hur :).

clara

bilden när han har en grå luvtröja på sig:)

JULIA

- En samsung i rosa :P 990 kr typ.. Önskar mig också en systemkamera (får spara själv-.-)

LadyUmbrella

Vilken fin vit tröja! Vart har du köpt den? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: