by amanda

| Vardag
Jag kollade precis klart på eclipse, ja det tog ett tag för har lagat mat, ätit, fikat och plattat håret emellan :p Den är verkligen så bra, läste också att ena delen av fjärde filmen kommer ut den 18 november 2011! Åh, vad jag längtar. Men nu ska jag kolla vidare på film, the last song. Har redan sett den en gång också och den är så vacker ! Kisses

bild lånad från google
MADDES

tack. det blir remember me med robert pattinson. har du sett den? kram

emelie "starie"

sv: tack från mig och min lillasyster :)

hejannw

vart i stan :)

Cajsa

Ska sova nu. natt natt sötaste! :D

hejannw

ja :)

j

SV:Hehe aah, bor du i stockholm? =)

hejannw

jadå :p

j

sv.okej vad kul!:)

Amanda

Sv : Bra :) Din blogg följer jag nu!

Alina

Kolla gärna min senaste sångvideo jag la upp nyss! :)

Alina

åå tack sötnos!! =)

Alina

tusen tack va snäll du är! =) <3

FlizanLizan

sv: härligt, joda de e finfint ;)

Alina

nejmen sötnos tack!! =) <3

nath

dom är så tjusiga ihop =)

simone

du är för charmig du :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: