by amanda

| Vardag


emelie "starie"

sv: alltid gott med grillat :D

emelie "starie"

sv: hihi :)

Anonym

usch då

jenniifer - fotografi

sv. inte mkt, sj? :)

Cajsa

jo, det gick bra. :)

Prettyjunkie

sv; så bra att det är bra med dig :)

jo det är bara bra med mig är bara lite trött.

kramar

jenniifer - fotografi

sv. okej :):)

Cajsa

hehehe, ja! xD

ska kolla syrrans dator nu och se hur det går med filmen. :)

Anonym

shiit är du 1996 ?:o

Anonym

jag trodde du var typ 15-17 <3

för på bilden ser du mkt mer mogen ut :)

rebecka

sv; ja det är bra, sj? :D

emelie "starie"

sv: vi grillade hamburgare :)

Prettyjunkie

Japp :) vi kanske kan lägga till varandra på bloglovin om du vill?

kramar

j

sv:inte mkt:)

jenniifer - fotografi

sv. jaha va kul då :)

Nathalie o Ebba

haha nej ;O<3

sofia- my life in words.

nu har du chansen att anmäla dig till "veckans blogg" hos mig! du kan antingen anmäla dig själv eller en kompis/en blogg du gillar. vill du ha chansen att bli vinnaren? anmäl dig då! ha det bra! :)

angelica

sv ah verkligen! :)

clara

självklart:D

rebecka

sv; okej (y)

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: