by amanda

| Vardag
Godmorgon ! Mamma väckte mig runt 11 eftersom hon ville ha lite sällskap innan hon åkte till jobbet så jag gick upp och åt frukost med henne, kollade lite på tv men satte mig sen framför datorn. Idag ska jag nog inte göra något speciellt eftersom Ida ändrade våra planer .. Men vi hörs senare, pussar amanda <3

gammal'
Cajsa

jag ska nog mest bara fixa med lite film och så. :)

emelie "starie"

sv: nt ngt spc, bara ha det sommrigt, hihi sjdå? :)

mathilda

haha jaa :D

adina

sv; okej, skönt :)

ska cykla en liten runda, sen ikväll ska jag till min kille :)

hejannw

ja :D

clara

ja:D händer idag?

adina

sv; aa , det tycker jag !

har du kille ? :)

hejannw

Haha :D

när jag ska springa så går jag upp runt halv nio, för annars blir det så varmt att springa på dagen :)

hejannw

ja, men det är så sjukt skönt :D

clara

bio:)

emelie "starie"

sötis :)



sv: mysigt det me ju :)

Cajsa - F O T O B L O G G

Åh, kan inte du lägga en till röst på min bild, så är du super snäll.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du behöver inte säga att du har röstat, så du vet. Hihi =)<3



Tack på förhand.

Förlåt om jag har skickat detta innan.

erika

Ja. Vad ska du hitta på för kul idag då?

emelie "starie"

sv: :)

emelie "starie"

sv: inget spc. sjdå? :)

erika

Jaha..Ska på stadsfesten med kompisar :)

Cajsa

hehe jo..xD kollar på massa gamla videos just nu..^^

Prettyjunkie

sv; Tack så mycket :), hur är det med dig?

kramar



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: