by amanda

| Vardag
Jag tänker tillbaks på tiden. På alla minnen vi upplevt. Jag tänker på allt vi har gått igenom. Skratt och tårar. På alla gånger du gjort mig glad, lycklig, fått mig att känna mig levande. Det som jag delade med dig var unikt. Du var den första jag vågade släppa in i mitt liv på riktigt. Du fick mig bli stark, orka med alla svåra dagar. Du fick mig våga tro på mig själv, att stå på egna ben. Du gav mig allt, du fanns alltid där. Du gav mig äkta vänskap. Jag kommer aldrig någonsin kunna tacka dig för vad du gjort för mig, vad jag än gör räcker det endå inte till som tack. Jag är tacksam än idag, det ska du veta. Du var som en bror för mig. Jag kommer alltid att minnas dig för den godhjärtade människa du var. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, hur gammal jag än blir. Tack för allt ♥
milia ♥

ja :D <3

milia ♥

ska träffa kompisar sj :D<3

plus

tävling på min blogg nu som du inte vill missa,

vinnaren kommer få hemskickat ett pris!

den avslutas 16 juli kom igen&var med :D <3

milia ♥

oh va synd :(

<3

milia

har de hänt ngt med den killen eller ngt om man får fråga,<3

milia

jaha :/ va gulligt :)

<3

Anna

sv: Jaadå :) hur mår du idag ?

milia

ska lägga mig nu sötnos, så godnatt<3

Prettyjunkie

fin blogg du har :)

kramar

MyzaaN

haha ja jag gillad också den :D kram

hejannw

ska ut och springa nu :)

adina

fint skrivit,

allt bra med dig? :)

angelica

jättefin blogg :)

clara

okej, vi också:)

Cajsa

god morgon sötaset nosen! ^^ allt bra idag?

missyy rss r

fin text :D

sv:ingen orsak! :D

emelie "starie"

sv: härligt! :*

Cajsa

jo tack, det funkar. :) händer idag?

adina

sv; jodå, det är bra med mig! :)

händer idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: