by amanda

| Vardag

Jag är hemma, kom hem för inte alls speciellt länge sen. Jag och Filippa har inte gjort något speciellt idag. Tidigare på dagen gick vi runt och snackade lite, efter ett tag kom pappa och hämtade oss. Vi åkte hem till han, packade lite och sen skjussade han oss till mamma igen. När vi kom hem kollade vi lite på film och åt middag, när filmen var slut gick vi ut. Träffade Muffe och Leo, stog i centrum och hälsade även på andra. Vid 10 tog jag och Leo sällskap hem. Vi hörs snart, kisses

agnesa

SV; haha ja ellerhur! :)

vad gör du då? :)

milia ♥

vart iväg massa sj då :D

j

SV: Ja det var de!:D

angelica

sv tack :)

milia ♥

nice :D

angelica

sv nej igår :)

angelica

sv så lite så! hur mår du? :)

Cajsa

ahh, mys. :) nej nu ska jag göra mig klar för sängen. :) kramis!

j

SV:Hehe nu? :)

ASIAT

sv: jag har solat och grillat,!

vad har du för planer imorgon då?

puss och kram ;*=

j

SV:Okej!=)

j

SV:Ja lyssnar på musik! dudå?:D

ellinorpettersson

vad kul, jag har lagt till dig nu. :D

Säg till när du lägger till mig :)

Cajsa

jo...har inge bättre för mig i alla fall så jag tänkte lägga mig ner med min kallender, planera lite och sedan krypa till sängs. :)

j

SV:Kul!

milia ♥

tack sötnos :D <3

Lizette

SV: jaa, verkligen :/

j

SV:okej, tack ;) men ska kolla film nu godnatt! =D

j

sv:kanske ingen film men en serie unga mödrar på norska!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: