by amanda

| Vardag
Hallo sötnosar :)
Jag gick upp runt halv 1, åt frukost och hoppade sen in i duschen. Jag är halv klar, har fönat håret och klätt på mig så det är en del kvar innan jag är klar för att gå ut. Skulle ha varit och sovit med My idag men hon mådde inge bra så jag ska träffa Filippa istället. Jag vet inte vad vi ska göra, men jag hör av mig senare. Kisses

snyggingar som skulle ut och springa =D
Nathalie

tack<3 jag ska bara ta det lugnt och ikväll kommer min pojkvän hit:)

♥Sara och Betty

Okej (: oj, nu såg jag det där nere, haha ^^

j

SV:Stockholm!:)

erika

Händer idag? :)

clara

okej, trevligt!

Katja

sv: härligt! :)

Jadå det är bra!

vad gör du då?:)

KRAM!

Katja

sv: jadå :)

ska ut med kompisar :D

kram

aww

rätt okej:) dudå?<3

ASIAT

vad ska du hitta på resten av dagen då?

kramkram =)

Anonym

<3

Cajsa

typ inge...själv?

Jenny

hej! Skulle bli jätte glad i fall du skulle rösta på mig här:



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2010



Man kan rösta en gång om dagen, blir jätte glad ifall du röstar :)



Kramar Jenny

clara

haha:D hoppas du får en fin kväll

soojoo!

hur mår du idag vännen :)?

erika

Okej låter kul :)

ellinorpettersson

Aha okej :/

tack så mycket!

ska vi följa varandra på bloglovin förresten? :D

ANGELICA

sv jag åt precis, ska väl hoppa in i duschen nu & dränka mig i after sun, du då? :)

Madde

Kikar in och önskar dig en fin kväll. Ska du göra nåt särskilt? kram

j

SV:Heheh.

Sandra - fotoblogg

Hej vännen! Händer idag då?

kram

Lizette

SV: nice :) jag är sjuk, men överlever väl ;)

Nathalie

vi hade 2 år på midsommarafton i år:)

MyzaaN

kollade på farsan :D härligt att höra :)

Anonym

haft en bra dag ? :)

angelica

jättefin blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: