by amanda

| Natur
Godmorgon sötnosar :) Jag ställde klockan på 11.30 så när den ringde gick jag upp. Åt frukost och hoppade sen in i duschen. Har precis snackat med Filippa och jag ska snart gå och möta henne sen går vi hem till mig igen. Idag ska vi bara ta det lugnt hemma, vi ska kolla på film. Först twilight och sen new moon och när vi sett dom så är det lagom att dra in till stan för att se eclipse =D Men jag hör av mig senare, pussar amanda <3
clara

jag är död.

alexandra

fin bild!

Cajsa

det funkar. :) händer idag?

Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram

clara

ett och ett halvt år kvar till nästa...

daniela

sv: haha jamen, att man typ längtar tillbaka till en "förfluten" tid :D haha :D

lana

Okej, låter mysigt :)

blir bio och sol o bad :D



LAGT TILL DIG NU :D

KRam

soojoo!

ja visst är den :D

vad gör du idag då vännen :)?

soofie

söt bild :D

sv:allt bra med dig idah ?

ida myrin ♥

sv: åh, tack :)

Netty♥

sv. haha ja det kan jag tänka mig : )

bellasfotoblogg ♥

det är bara bra med mej också! vad ska du göra idag? =)

aww

fin bild :)

Marie

Lagt till dig nu på bloglovin så nu får du lägga till mig.

Eemmanorrman ~

sv; åhh, tack så mkt! :DDDD

är du med i ngt så jag kan rösta på dej?

Lindberg

va härligt :), jodå helt okej, blev väkte klockan 11 bah så lite små segt :)

Petra

TJA! Checka in mina videobloggar så är du cool!



:D

lovisa

sv: får se :) sj?

Jojjo*

Sv: Hehe okejj :P Men det är ju lätt att ta bort :)

E R I K A

sv; nja rättså. jag hoppades på att det skulle hålla längre :)

gud vad härligt med twilightmaraton. jag och min kompis tänkte göra det men har itne fått biljetter än. :S var eclipse bra? kram

D A N I E L A ♥

- idag har jag bara tagit det lungt, själv?:)

T O V A

Hur har din dag varit? kram!

Leia ♥

Fin bild! :)

sandra

Sv: okej, jag vill också se eclipse :P

jag har varit i farsta och shoppat :P

e

Hej hur mår du?

KRAM ^^

Sabine

så fin bild :D

erika

ja verkligen! SKit läskigt ju ;O

felicia

svar: Åh, den filmen vill jag också se :) hoppas att den är bra då!

' oliviaalm

allt bra med dig ? :)

JULIA

- Jadå det är bara fint,själv?

S.

Kul med ett litet maraton :)

nelia

asså jag sa ja eftersom du sa att jag förut sa ja till dig när du fråga fast jag aldrig gjorde det, och jag kan inte göra om headern 100 gånger bara för att du int eär nöjd med en bild, och om du hade läst mina inlägg hade du fattat att jag inte kan göra bloggdesigner just nu .

Cajsa

vilken fin blogg du har :) ♥

allt bra ?

ice

hoppas du har haft en härlig dag!

elin !

sv: okej vad kul :)

tack så mkt du! =)

Anonym

sv: härligt:)

KRAM

milia ♥

fin bild :)

Manar

fin bild



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: