by amanda

| Vardag
Godmorgon ! Jag ställde klockan idag för att inte lyckas gå upp så sent som jag gjorde igår. Sitter just nu och äter frukost men ska alldeles strax försöka få tag i Elin för att kolla om hon är vaken. Idag ska dagen nämnligen tillbringas med henne. Men vi hörs snart igen, pussar amanda <3

haha så snygga, driiiiiv bild ! :)
soofie

sv: ja :D, idag blir det att kolla på twilight eclipse :)

Nathalie

taack:D



Mathilda

Jamen självklart vafan ! ;D

almstroom

fin blogg :)

läget med dig ?

ronja

sv: aa ;)

söt bild :D

ronja

sv: tack :) jag ska ut och sola, dudå?

almstroom

hah :) tack,

jodå bara bra :)

nathalie o ebba

aa :D haha fin bild ;D

almstroom

haha :) jadå

händer idag då?

almstroom

okeej :) jag ska inte göra så mycket. vara med tessan. och sen så ska jag gå ner till mormor och ta kort på kattungarna

M E T T E W I I K♥

snygg header! :D

M E T T E W I I K♥

hehe, tack!

allt bra? :)

almstroom

haha, jadå ;)

ska göra iording tills min bebis "hamster" kommer hem på måndag med.

eftersom jag inte ska vara hemma ihelgen :)

jenniifer - photography

sv. joora :)

ida myrin ♥

sv: ja, du måste va medlem men det kostar ingenting :)

soofie

sv:hoppas de :D, hur är allt idag ?

almstroom

ja du :)

jag ska inte göra så mycket :)

jenniifer - photography

sv. tack så jätte mkt :D

Anonym

snygginar på bilden ;)

jenniifer - photography

publicera senaste inlägget igen, de går inte kommentera :)



jag vet inte vad jag ska göra, sj? :)

nathalie o ebba

aa ;D



vad tkr du om kissies låt ? hiss lr diss ? :)<3

erika

okej :)

Men gud nej! Snabb gjorde den bara på paint ;d Men tack ändå!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: