by amanda

| Vardag

Så sent som jag vaknade imorse har jag inte vaknat på hela sommarlovet. Jag vaknade 13.40 .. visst hade jag vaknat till imorse av alla skrikande ungar på dagiset men somnat om. Jag gick i allafall upp och hoppade direkt in i duschen. När jag kom ut gjorde jag frukost och sitter just nu och ska börja äta. Vid halv 4-4 så ska jag vara i farsta för att möta mamma så jag har faktiskt lite brottom. Men vi hörs om ett tag igen, pussar amanda <3

just nu

josefine

god morgon! ja sj? :)

D A N I E L A ღ

- jotack, läskigt var det ju allt haha;)

Anonym

nee inte sådär jätteskönt /:

Lizette

SV: det är bra! hur är det själv? ^^

idacenterlid

ja visst ska jag göra det! puuuss

Anonym

ah allt är bra med mig, med dig då?

nathalie o ebba

varit o badat med syster, mamma o mormor :)

N

ja det var verkligen mysigt!

ida myrin ♥

sv: åh, taack :))

carolinakarlsson

japp :)



vad händer imorrn då?

S.

Gött att sova ut lite.

ange

Tackk, allt bra? <3

Nathalie

åh tack^^ hoppas du får en bra dag!

Linn

Jo, bara bra här också. Det är en riktigt varm dag,I love it!

har ni varmt idag?;)

felicia

svar: Inte bestämt men blir nog att träffa någon kompis. sj?

LIIV - vanlig men unik

vad ska hittas på i Farsta? :-)

Anna

Sv;

Ja, visst är de bra. :)

Vilken gillade du mest?

; ICE

vad ska du göra i farsta? :)

ha en fortsatt trevlig dag, kram!

erika

Ja. Eller hyfsat bra iallafall :) Hur är det själv?

sofie ♥

Fin blogg !

Kolla gärna in min och säg vad du tkr. Kolla igenom den lite granna och om du har ngt du undrar över så äre bara att slänga in en kommentar så svarar jag på din fråga i ett inlägg som kommer ikv (:



btw: fin header & du är väldigt söt. du verkar va en bra bloggar trotts din ålder :)

Jennifer

jag har ridit och varit på stranden men de blåste för mycket :(

Josephine

sv: jag är egen företagare och driver ett hunddagis :)

okej varför ska du inte jobba mer?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: