by amanda

| Vardag
Nu är jag hemma hos mamma. Kom hit för ett tag sen, stannade påvägen hit och handlade. Så när jag kom hem åt jag middag, packade upp och sen åt jag glass med mamma. Sitter just nu och bloggar + chattar lite. Ska alldeles strax svara på alla komentarer. Men vi hörs snart igen, pussar amanda <3
soofie

sv: jaa :D

Anonym

har ingen aning :D

josefine

SV:Varit med en kompis du? :)

Lindberg

Tack så mycket! :)

aa det har jag på dom bilderna :)

N

tack sötnos ! :)

Abb

söt blogg :)



kolla gärna min blogg& svara på frågan jag ställt nu ;)

josefine

sv:okej:)

Lindberg

jaha aa jag vet, hon som fixa mig va jätte dålig! :(



haha men det är lugnt jag ser det oxå :P

Anonym

nej gud nej gick efter 5 min xD

Josephine

sv: härligt :) ne kollar teve. händer imorgon ?

josefine

tack;)

Anonym

tackar sötnos :D

N

gör du då ? :)

Cajsa

jo tack, min dag har varit bra. :)

Lindberg

Tack så mycket! :)

Anonym

jag vet faktiskt inet xd

julia fälling

Sv; Jo, han har väl mer.. I personlighet oså..! :)

LINDAVIOLA!

sv; härligt! Jo, det är bra :).

josefine

SV:Hehe göru? :)

N

samma :)

Cajsa

tänkte gå och lägga mig nu. :) nattis!

Lindberg

Jag är kille, gillar tjejer så kommer inte kommentera det :)

; ICE

ha en trevlig kväll, kram! =)

N

ohja : )

julia fälling

Sv; Japp, de gör jag nog! ;)

Lindberg

Men jag kan ju inte säga vem jag tycker mest om, om dom? haha :P

josefine

SV:OKej! Det gör jag med =)

M

Hello my dear readers, check out my girlfriend's blog, she writes a lot about horses, which is her major interest. She is one of Sweden's sweetest girls, so check out her now, ladies and gentlemen! http://naliie.blogg.se

Kolla min blogg också, ligger nu uppe på Armada så blir fett med visitors!

josefine

SV:Ja!:(

ronja

sv: aa :)

fin bild!

josefine

SV:Han hängde sig!

fin blogg :)

josefine

SV:Jag vetinte... Han har 4 barn!:(

josefine

SV:Ja!:(

josefine

SV: =/ Vad gör du nu? =)

josefine

SV:Okej, vilcken? ingenting ska sova snart :)

josefine

SV:OKej! Ja det gör vi god natt!:)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: