by amanda

| Vardag
Jag har legat i soffan och kollat på film, packat för att åka till mamma, dunkat musik och hängt upp tvätt. Sitter för tillfälllet och svarar på komentarer + borstar tänderna. Runt 8 någon gång kommer mamma och hämtar mig. Jag tar det nog bara lugnt fram tills dess, har ingen lust att dra ut. Men vi hörs senare, pussar
N

gutt att höra :)

Anonym

piratebay

Anonym

ska finnas med svensk text skriv pledge this swesub så skommer et upp :D

N

några planer för veckan ? :)

Anonym

hmm kan testa lite senare

nathalie o ebba

okejj va bra :)

josefine

sv:vi åt korv & makaroner :)

N

jo det blir steek och bad med vännerna.sen är det tränings-vecka inför gothia med så mycket träning som gäller :)

E R I K A

sv; jag har ingen aning faktiskt , hhah .

själv? :)

Anonym

måste bara klura lite på min design

N

jag va där 2008 och invigde sverige.verkligen en härlig känsla.gothia är verkligen ett minne för livet :) så det blir andra året i år

josefine

SV:Jadå!:)

josefine

SV:JA!:D

N

ohja!

spelar du fotboll ? :)

Anonym

hittar inte heller den :;/

Nathalie

hur mår du denna tisdag?:)

Anonym

än så länge så har jag bara denna: canon IXUS 95 15

clara

ja verkligen:)

Lizette

SV: sitter hemma hos min pojkvän och glor :P själv då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: