by amanda

| Vardag
Godmorgon ! Eller det var ett tag sen, men i allafall :) Imorse runt 7 väckte Ida mig av att hon mådde dåligt så hon gick hem, det tog en stund för mig att somna om men jag lyckades och vaknade runt halv 1. Packade lite och hängde upp + satte på en ny tvätt. Har precis ätit frukost och småkollar lite på tv. Jag tror att det bara blir en hemma dag idag men vi får se. Vi hörs senare, pussar amanda <3
jenniifer - photography

sv. ingen orsak ;)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så ycket :).

e

sv: tråkar :(

vad ska du göra idag då?

josefine

sv:hehe gud vad länge du har bloggat! :D

josefine

SV:Haha shit! Jag tar typ bort mina bloggar när jag inte orkar blogga mer (a) det här är nog min femte blogg om inte mer heheh :)

E

sv: ska också göra det tror jag sen ska jag promenera

lana

sv: det stod det i en tidning, att de fortafande var tillsammans? ;p

Anonym

fin blogg:)

josefine

SV:Okej kul! Fråga något i min frågestund? :)

lana

sv: läste det typ för en eller två veckor sen och mina kompisar har också läst om det :)

Haha mycket roligare att se filmen om de är tillsammans ;p för då är det liksom lite verklighet i alla fall ;P

Jag har bara träffat pappan(peter facinelli)

Fast jag har bellas o deras autografer min kusin har varit och träffat de :D

josefine

SV:Tack för frågan! Jag kan svara på den nu med till dig om du vill hehe 8 =)

lana

sv: var för typ 2 år sen tror jag :)

det var inte lika mycket kaos som när bella o de kommer xd

Skulle inte vilja träffa bella o de heller ;p min kusin bröt armen xd så na vill inte att de händer mig för ett par skådespelare ;p

emiil

jordgubbaarr:D:D:D:

soofie

sv: okejs haha :); jodå de är bra lite trött bara xD

jenniifer - photography

sv. bara ta de lugnt :) själv?

felicia

svar: Okej vad nice

E R I K A

sv; aa jag har gjort den själv

tack så mycket! :)

Elin

Svar: Okej, vad trevligt :)

Anonym

tackar:)

Lina

sv: japp



mmmm såg gott ut

juliaa

Kikar in allt braa?:o

nathalie o ebba

vi har lagt till dejj :)<3 lagt till oss ? :)<3

S.

Mysigt med en hemmadag.

Anonym

ååh vad gott :D

ange

Hej, fin blogg.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: