by amanda

| Vardag
Hello bitches ! Jag, Linn, Ida och Annie drog till centrum tidigare ikväll. Köpte godis och hälsade på några och sen drog vi vidare till Hammarbyhöjden. Gick till ett mysigt ställe där vi satt och lyssnade på musik, åt godis och pratade. Efter ett tag gick vi till tunnelbanan där vi mötte Leon och Oliver. Chillade med dom och åkte till Kärrtorps centrum. Där stog vi och snackade + hälsade på väldigt många. Sen runt halv 11 drog vi hem. Här kommer bilderna från ikväll, pussar amanda <3







Netty♥

sv' tack så mycket:)

inte så mycket :/

hejannw

visst är dom :)

hejannw

Tränat och vart med kompisar :)

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

grymma brillor :D

milia ♥

vart med några kompisar dusjälv :)

Cajsa

god natt sötaste! :D

~Fatimaswary§

Hehe okej :) vad ska du göra imorn ?

soofie

sv:okejs okejs :), kollar på tv :)

hejannw

ja :)

josefine

jätte fin blogg!

jenniifer - photography

de finns ett inlägg och du hittar de genom fliken i menyn "utrustning".. haha fn va ful sista bilden va :]

hejannw

ah.. eller asså. det spelar inte så stor roll.

Godnatt

~Fatimaswary§

Okej , ska ut o bada :D

josefine

sv;vsg! allt bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: