amanda tipsar

| tips
Doves bodylotion.

Jag tackar gudarna för den här krämen, tack vare den har jag inte längre torr och äcklig hud. Jag har provat en massor och av alla förutom denna har jag bara blivit mer torr. Alla har ju olika hudtyper men jag tänker endå tipsa er om den. För om den skulle fungera på er också så skulle det ju vara lite själviskt om jag inte delade med mig ;) Ni kan ju alltid testa, det skadar ju inte. Den luktar super gott också !

De här 2 använder jag just nu.
agnesa

SV; vad gör du då sötnos? :)

D A N I E L A ♥

- haha ja många gånger;)

v

okej, kul:D

' OLIIIVEEN

tack ! :D

E M A . W O R L D

tackafr:D

felicia

sv : okejokej vad härligt :D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha oj jag minns inte:P

Elina

Jepp, görs idag? :P

Netty♥

sv' jadå :)

Jonte

Snygg blogg!

Följ gärna min blogg :)

jonathanperssonn.blogg.se

E M A . W O R L D

vad gör dudå :D

E M A . W O R L D

okej:D nja inte mkt ska snart duschaD:

Netty♥

sv' ingenting vad jag vet. hos dig då? :)

Linda - ndaiL

har den som duschlotion :)

soofie



sv: härligt :) jodå de är ganska bra cp ont i magen bara xD

ronja

sv: tack :)

Bella

Åhh den gröna luktar underbart :D kostar den?

nicole

sv: yes samma här :)



vad ska du hitta på idag då?

/Shoppaholly

L

vad gör du idag ? :)

Nina

SV; vet inte vad som händer idag ;P sjd?

Anna

sv: tack, kul att du gillade dom ! :)

Jonte

Klart jag följer din

Cassandra Lindroth

svara gärna på dagens fråga :D

alaa,

ingen aning faktiskt! själv då :D

Mathilda

hihi :D

clara

sv; okej! det ska jag kolla då :D

» P H O T O L E N S

SVAR: Okej! :)

sandra

sv: tack så mycket :)

D A N I E L A ♥

- tack. Sånna leggings är riktigt snygga:)

angelica

älskar den rosa! den har jag :)

Elina

Jag har vart med en kompis! :)

clara

tack:D

allt bra med dig=:)

erika

Vad har du gjort idag då? :)

felicia

sv: ska träffa en kompis :) , själv då?

agnesa

SV; jag svarar på komentarer just nu :) <3

wilma

sv: jo allt är bra, göru?

Diimans-En tvilling

Jag använder den gröna, och den är skit bra :D



Allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: