tävling

| Vardag
TÄVLING AVSLUTAD !


gissa vilka det är på bilden, den som svarar rätt blir länkad i 4 inlägg.
lycka till sötnosar :) <3
tävligen avslutas imorgon kväll.

coola cornelia & fina filippa

grattis till 1:a pris cornelia! tack tack



Paulina friman, amanda lindstrand & my elfstrand :) <3

ida

paulina, du & my

Nadja

gör du ikväll? =)

filippa

paulina friman, du och my :)

denise

du, my och paulina friman :)

filippa

Paulina Friman, Amanda Lindstrand & My Elfstrand .

BUSENKELT! :D <3

Anonym

Det är du paulina och my ;)

A N N A ♥ - Frågestund i bloggen.

SV: Tack för din fråga, svaret kommer inom några dagar :)

Nadja

svarar på kommentarer. =) Tack. =)

A N N A ♥ - Frågestund i bloggen.

SV; Ja visst är det :) Nu finns svaren där :)

Nadja

händer imorgon? =)

issa

du, my & paulina :)

madde

Du, My och paulina friman ? x)

Fia

My Amanda & Paulina?



Hahha bara gissar :)

Johanna'

fin blogg!

my elfstrand

ojojoj , här var man med :D<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: