hiss&diss lista

| hiss/diss

* att kolla på film :)
det är avslappnade, kul och intressant om man tittar på en bra film. jag tycker om att kolla på film, jag har börjat göra det mer och mer nu förtiden. kanske för att jag inte orkar gå ut när det är så kallt ute. synd bara att jag har så få filmer så jag tittar på samma om och om igen. hur som helst så hissar jag att kolla på film, för det är toppen :)

* lösögonfransar !
jag har aldrig användt det för jag vet inte hur man gör. men hade jag vetat hade jag lugnt användt. det är så sjukt snyggt och dessutom så blir ögonen finare med längre ögonfransar. jag som dessutom inte har så långa och mörka !

bild lånad från google
* min kamera
den är så j*vla nice ! nu har jag äntligen fått minneskort också så jag kan använda den hur mycket jag vill. den har jätte många funktioner och tar jätte bra och skarpa bilder. verkligen värd det dyra priset !


* läxor
man blir ju tvugen att gå i skolan för att man har skolplikt. då tycker inte jag att man ska bli tvungen till att lägga sin fritid på läxorna också. gör man inte dom får man ju minus i betygen. jag har inget emot någon läxa då och då men vi har typ 5 läxor i veckan. och dessutom i alla ämnen typ. engelska, svenska, no och bla bla. nej tack till hemläxorna :)

* onoppad ögonbryn
vem vill gå runt med buskiga ögonbryn? och vissa som till omed har växt ihop. nej det är äckligt, leta fram pincetten och börja noppa så ser du mycket frächare och snyggare ut :)

bild lånad från google

* glida ifrån kompisar
vänner som man stått jätte nära och haft riktigt bra kontakt med. och sen tappar man kontakten och träffas jätte sällan, jag tycker att det är riktigt synd. jag älskar alla mina vänner och jag blir jätte ledsen när jag förlorar kontakten med folk. vilket jag tyvärr gör med allt för många "/

rebecka, olivia & jag :) gamal bild, saknar er !

Anna

SV: Vad roligt att du tycker det, det gör säkert henne glad :) hennes blogg är ju personlig enligt mig :) / Elin

Anna

sV: Jo men det finns ju sina anledningar till varför hon är det. Hon har en annan blogg där det finns nya bilder som inte är anonym men den är heller inte så personlig. Fråga om du kan få länken till den / Elin

Gotlänning, sambo och foto

Gud vilken äklig bild på ögonbryna! :o

Vad har du för kamera? :)

aw - gotlandstöis ツ

aww gullig bild! :D

aw - gotlandstöis ツ

de har jag :) titta på " jag sjunger " så kan du se där :D

Gotlänning, sambo och foto

Ok :) köpte du den för då?

Gillar din "Hissar och Dissar lista" tycker du om min då? Hehe. Min är ganska... Oseriös :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: