dresscode & facelook

| Outfits


leggings från h&m.
kjol från h&m.
linne från h&m.
kofta - inte vald ännu :)

Nadja

hallon sylt. =) Allt bra? =)

aw - gotlandstöis ツ

hämta glasögonen. sj?

mathilda

så söt amanda :)



frågestund på min blogg! skulle vara snällt om du ville fåga något :)

http://ttildas.blogg.se/2010/january/fragestund.html#comment

moa

ja:)

tack!

Saga

svar: tillochfrån, när jag känner att jag har lust :)

Anna

SV: Gör så :)(

Gotlänning, sambo & foto

Hihi, vet ej?

Jätte fint.

F'

OMG vilke fin kjol :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: