dresscode

| Outfits

jeans (nya) från bikbok.
linne (nytt) från bikbok.
kofta från ginatricot.

hihi a:D händer ikv då

Linda - ndaiL

jo det e bra, sjävl?

e l i n [estr.blogg.se]

assnygga byxor! :D

Okej låter nice :) nej vet inte än

e l i n [estr.blogg.se]

Ja, såg att dom va nya! Supernsygga :D

aw - gotlandstöis ツ

härligt :D de fint med mig med!

e l i n [estr.blogg.se]

ja, det har jag! allt på min blogg, är taget själv. (nästan) utom reklambilder och sånt ;)

aw - gotlandstöis ツ

jag färgar håret nu :D sj?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: