by amanda

| Vardag

jag sitter fortfarande hemma, filippa lovade att vi skulle träffas innan 2 och nu är hon påväg hem? jag blir så trött på henne ibland -.- hur som helst så försöker jag att få tag på elin men hon svarar inte i tele. så ring mig om du ser det här. jag bloggar nog innan jag går hemifrån, om jag hinner. pussar ♥

okej okej :D liten :D

aw - gotlandstöis ツ

brun, he he :DF

Linda

Alltid lika vacker Amanda :)

Anna

SV: Ja verkligen :D

e l i n [estr.blogg.se]

det tycker jag också! :D

Linda - ndaiL

vad gör dud å?

isabelle

söt :) <3

Nadja

godmorgon allt bra? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: