by amanda

| Vardag
vilken otroligt bra bok ! jag har redan fastnat för den, jag vill bara läsa mer och mer (a)
hur som helst så börjar klockan bli mycket och det är en dag imorgon också.
så jag ska snart börja göra mig i ordning för att gå och lägga mig.
det här blir i allafall det sista inlägget för ikväll. planerna för imorgon är ännu inte
klara. jag ska förmodligen till siba någon gång och köpa ett nytt singstar spel.
jag har ju present kort där som tydligen bara går att använda på spel och bla bla -.-
angelica sa att jag kanske kunde vara med henne och filippa, vi får se helt enkelt.
annars blir det väl en mysig hemma dag, ansiktsmask och kolla på film.
men godnatt alla sötnosar, så hörs vi imorgon. puss&kram

vilken bild, på mig? jag nästan skäms :) men man ska bjuda på sig själv (a)
tack för att du är en sån underbar vän, muffetuffe
Piinky

okejokej skönt att höra =)



kram

Piinky

=) besökare är något jag inte tycker man ska flasha med, så alla som ställer den frågan till mig får alltid samma svar ! Jag säger de aldrig förutom om jag får besöksrekort =) för de finns folk som bara har ca 2-3 läsare hoppas du förstår =)



kram

Nadja

Jag läste ut alla 4 böckerna på 4 dagar. =)

Anna

SV: Vad roligt :)

händer idag dÅ? Kram

emma

hihih okej :D jorå helt okej med mig :D

Lukia

http://lukias.blogg.se/2010/january/lukiasbloggse.html#comment - Klicka på länken förå komma till min frågestund! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: