by amanda

| Vardag
hallu :)
sitter hemma hos mamma nu, äntligen får jag träffa henne ! hon har ju varit utomlands, och hon köpte hem en dkny parfym till mig och en till syster som vi ska dela på :) jag kom i allafall hem för 30 minuter sen, har ätit middag och blivit luskollad eftersom det går löss i min skola, tur att jag inte hade några ! hur som helst så drog jag och lippa till t-centralen efter skolan och köpte en chailatte. och sen åkte vi vidare till skärholmen. gick runt och tittade och träffade även micke muffe matte och leo där. kul =D sen blev klockan mycket och vi åkte hem. men nu ska jag kolla lite bloggar, svara på komentarer och sen ska jag göra läxor. pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: