by amanda

| Vardag
nu är jag hemma, har suttit hemma hos filippa och kollat på linas kvällsbok. annie gick mitt i filmen, jag och lippa kollade klart och sen gick jag hem. men nu ska jag berätta om den underbara kvällen igår. det började med att jag lippa annie och elin drog till gården för att träffa en kille snabbt. stog och pratade lite med han och så och sen drog vi hem till mig. vi tjejer alltså :) lyssnade på musik och gjorde egna hamburgare. det var meningen att vi skulle ha en chillkväll med bara tjejer men matte leo och muffe ville träffas så vi drog ut med dom. gick hem till matte men det var tråkigt så vi gick ut igen. drog till söderbysjön och chillade galet. micke kom också. vi var där ganska länge tills vi gick till ip och sen till centrum. handlade lite på ica och sen började vi dra oss hemåt. självklart hände en massa annat som jag inte kan skriva på bloggen. men det var en riktigt najs kväll som jag aldrig ska glömma :) det slutade med att jag annie lippa och elin satt och kastade godisar på varandra och kollade på filmen "jag vet vad du gjorde förra sommaren" skit bra film ! somnade runt 6-halv 7 och gick upp runt 11 -.- men nu ska jag ladda in bilder som ni får snart, pussar amanda :) <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: