by amanda

| Vardag
godmorgon sötnosar :) vaknade för en liten stund sen och sitter nu framför datorn och dricker gott te. ska snart äta frukost och sen gå och duscha. ska mötta filippa senare när jag är klar och förmodligen elin också. vi ska till globen en snabbis och fixa en grej sen får vi se vad som händer. jag bloggar i allafall senare. pussar <3

ung08 :)
moa

va bra då:) samma här

Anna

SV: Ja du får fråga det :) / Elin

selma;D

Hej!! Jag tycker att varje gång man går in på en blogg ska man minst kommentera ett inlägg?

Och varför det? SVAR: jo för att om du t.e.x hade 1123 besökare idag hade du minst fått 1123 kommentarer idag? Då blir det ju genast mycket roligare att blogga ellerhur?:) Sprid gärna vidare detta meddelande till dina bloggvänner och se vad dem tycker!:D<3

aw - gotlandstöis ツ

ja:)

Josefine

Svar: Nej, tyvärr det gör jag inte. :( Men gå in på sagapaga.blogg.se, hon är superduktig! Men inte säkert att hon har tid! Lycka till :)

veronika

sv: hehe okej. var med några vänner.

hur slutade din fredag då?:P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: