by amanda

| Vardag

har legat och kollat på tv och lyssnat lite på musik. men nu börjar jag bli trött och ska upp 11 imorgon. har saker att göra imorgon så jag bloggar så fort jag får tid. filippa ska förmodligen sova hos mig och kvällen tillbringas med lippa och elin, enligt planerna :) men nu ska jag börja dra mig mot sängen, godnatt sötnosar :)
ful bild, hade ingen annan. tagen för en liten stund sen :)

aw - gotlandstöis ツ

tack :) ojdu.. jag började tävla i sång när jag gick i ettan, gått vid sångpedagog osv. spelat gitarr i ett år och skrivittre låtar sen i höstas , haha.

moa

allt bra?

Elle

Heey :) tack så mkt :) detsamma! det är bara fint med mig:) hur är det med dig då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: