by amanda

| Vardag

hej sötnosar, kom precis hem och ska snart hjälpa en kompis med att sätta in header och bakrund på hennes blogg. snäll som jag är :) jag har i allafall varit ute med hanna, flummat och ätit godis. innan det satt vi hemma hos henne och åt pannkakor. hihi (a) och så snackade vi en hel del vilket behövdes, älskar att prata med hanna om allt och ingenting =D hur som helst så har det varit en chilldag som tillbringats med älskling. ska plugga lite också, vi hörs senare. pussar amanda ♥


jag älskar dig !

Hanna

Jag älskar dig! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: