by amanda

| Vardag
jag sitter hemma och lyssnar på musik. har spelat lite på king.com men det var tråkigt så gav upp. pappa har ännu inte kommit hem så jag är helt alone här. hur som helst så skulle ju jag på bio imorgon vilket jag skrev i tidigare inlägg men jag har ändrat mig. skulle se new moon men har redan sett den 2 gånger så jag orkar inte lägga pengar på att se den igen. istället så ska jag och lippa träffa linda i centralen och sen dra och fika någonstans. äntligen får jag träffa linda igen, en underbar person :) och filippa är ju världens bästa :o menmen, jag bloggar senare om jag orkar, om inte så blir det uppdatering imorgon. kisses

mobbad bild på mig :)
aw - gotlandstöis ツ

haha okej! ;) jag gillar göteborg faktist.. :D

Anna

SV: Mot mig och min kompis :/

Nadja

Godmorgon allt bra? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: