by amanda

| Vardag
hej sötnosar. jag kom precis hem, har varit i stan med ida och filippa och fikat. jätte mysigt och en hel del skit snack :) vi möttes i gamla stan efter skolan och gick till ett mysigt café där. satt där ganska länge tills vi kom på andra tankar och drog därifrån. åkte runt med tunnelbana lite men sen ville alla hem så ja, vi åkte hem. hur som helst så ska jag kolla på inspelad johan falk nu från igår. så vi hörs senare, pussar amanda <3
Nadja

som en stock. =) Allt bra? =)

Anna

SV: Ja så nu vet du :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: