by amanda

| Vardag

nu är jag hemma hos mig igen, har varit här sen tre kanske men har inte orkat sätta på datorn. jag har gjort en massa andra grejer. hur som helst så kollade vi på the poposal igen hemma hos lippa och efter när den var slut så drog jag hem. när jag kom hem duschade jag, hade ansiktsmask, bytte lakan & bytte lampa, packade upp från helgen, satte på tvättmaskin, provade lite kläder jag fått av syster och ja .. nu sitter jag i allafall framför datorn men tänkte sätta på en film. väntar på att pappa ska komma hem så jag får mat, har inte ätit sen frukost för länge sen. men vi hörs senare, ska öva lite läxor också. pussar amanda <3

leonard bästis ♥

Anna

SV: Gött :)

Nadja

den 22 maj så e det 6 år. Själv? =)

vesna.blogg.se

Hoppas att du haft en fin helg =)

Amanda

Hej, vad ska du göra ikväll? :)

Anna

SV: Hehe tack :) Där är jag 2 år gammal och blond :O Nu är jag brunett :D

Nadja

vi träffades via lunar på nätet. Varit singel länge?

BY FANNY

hoppas du har haft en go helg (:

vesna.blogg.se

härligt=)

Anna

SV: Nej jag har en anonym blogg :)

vesna.blogg.se

jaa, du då? =)

vesna.blogg.se

yesyes=)

Leo

Haha! :D den bilden gillar Jag :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: