by amanda

| Vardag
godmorgon :) vi vaknade runt 11 men låg kvar i sängen ganska länge. sen gick vi upp och städade lite från igår eftersom det var chips och allt på golvet, efter det åt vi frukost och nu har vi precis ätit klart. jag vet inte vad som händer idag. jag och filippa skulle ha en chilldag eftersom det är söndag men hon ska bowla senare med sin familj så jag vet inte hur länge vi kan vara. och jag vill kolla på film men det vill inte annie, hon säger att hon ska gå men hon går aldrig så jag har ingen aning om vad som händer idag. jag bloggar senare, pussar <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: