by amanda

| Vardag

nu har vi precis kollat klart på film, baksmällan. fan vad vi skrattade, jag fick sjukt ont i magen. hur som helst blir det nog bara att chilla resten av kvällen. kolla på tv, äta godis och lite sånt. matte muffe och svante var här en stund också men de var lite jobbiga så vi skjussade ut dom typ .. det blir nog inte mera uppdatering ikväll. jag orkar inte, börjar bli lite trött.. menmen, kisses <3




Anna

SV: Vad roligt, kram :)

Nadja

haft en bra helg? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: