by amanda

| Vardag
hej sötisar. sitter hemma hos mamma med filippa och ska snart äta middag här. ville träffa henne innan hon åker till spanien imorgon så vi kom hit. idag har vi varit i stan, åt på tacobar och köpte leggings till lippa. sen drog vi hem till pappa snabbt och sen till mamma. menmen, vi ska snart äta och sen blir det efter rätt. runt 7 drar vi härifrån och träffar annie. kanske svante och dom, vi får se. bloggar ikväll, kisses <3





grr, sexi bitches :o
Anna

SV: okej nice :) Inte så mkt sj dÅ? Kram

moa

fin blogg!:D

playboymansion H<3

Fina bilder :D<333



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: