by amanda

| Vardag

hej alla =D
elin gick precis och jag håller på att ladda in bilder från mobilen till datorn som ni ska få se, visst är jag snäll? ;)
skoldagen har varit helt okej, lite småbråk mellan mig och tjejerna men det är det alltid.. hur som helst så drog jag och elin hem till mig direkt efter skolan. vi skyndade oss eftersom hon har träning ikväll. när vi kom hem tog vi glass och satte oss framför tv:n och kollade på twilight. stackars elin har inte sett den innan, så sjukt bra. hon drog i allafall direkt efter filmen och jag ska vänta på pappa och sen äta middag när han kommer. så får vi se vad som händer senare, inget speciellt tror jag. jag bloggar väl senare, pussar amanda :) ♥

annie hanna filippa jag & amanda :)

jag hanna filippa & amanda <3

jag hanna & amanda =D

Hanna

haha fina! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: