by amanda

| Vardag

tjo gangsters ! det är helt sjukt hur trött jag är, jag har varit nära på att somna två gånger idag när jag varit med kompisar :o fast det kanske inte är så konstigt eftersom jag sov jätte dåligt igår. menmen, annie micke och rikard gick precis och jag sitter nu hemma och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka till mamma och hämta grejer. i allafall så gick jag annie och elin hem till mig efter skolan, vi skulle ha varit med muffe och leo men de ändrade sig så vi sket i dom. vi drog i allafall hem till mig efter att ha köpt nudlar och glass på hemköp. åt nudlar, lyssnade på musik och efter en stund åt vi glass och pratade tjejsnack :) efter det gick elin hem, jag och annie sjöng lite singstar och sen kom micke och annie. vi hade faktiskt ganska kul, jag och micke hade skojbråk hela tiden och jag vann, tills han typ knäckte min näsa. så jag låg och kollade på tv medans de andra var där nere, hur som helst så gick de för en liten stund sen. men nu ska jag kolla bloggar, pussar amanda <3
brist på bilder "/

Anna

SV: Ja oj jag kanske råkade råkade en anonym kommentar., förlåt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: