by amanda

| Vardag
godmorgon, sitter och äter frukost och ska snart sätta på en film. det blir nog en ganska lugn hemma dag idag eftersom jag inte har något planerat och inte har lust att göra det heller. mamma vill dessutom ha hjälp med att plocka undan julen. menmen,vi hörs senare. pussar amanda

filmen jag ska se ;)
Nadja

oki. Vad handla den om? =)

jennica-my blog and my life

ha en bra dag!

Anna

SV: Jag bor mellan Jönköping och borås sj dÅ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: