by amanda

| Vardag
hej sötnosar ! sitter hemma hos mig med filippa och ska fortsätta kolla på paradise hotel på datorn. i stan idag gick vi runt och kollade lite, köpte lite småsaker och åt på tacobar. efter det åkte vi hem till mig, sjöng singstar. halv 9 gick vi på bio och såg new moon igen. vi kom hem för en liten stund sen, bloggar kanske mer ikväll. vi får se, pussar <3
tanya

sv: hehe, okej! BAra undrar, ville bara se vad andra tyckte om det, om du läste mitt inlägg nyligen så skrev jag om när någon busringde till mig! Hehe, =) Dör alltid av garv när någon busringer till mig!! =D

jennica

sv;jorå det är bara bra!

fin blogg har du(:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: