by amanda

| Vardag
förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har som sagt varit med kompisar. igår efter att elin och annie kommit så satt vi 4 och sjöng singstar. efter någon timme gjorde vi oss i ordning och sen drog elin och ida. de åkte till gården medans jag och annie stannade kvar för att fixa lite småsaker. när vi var klara gick vi hem till henne och packade. sen mötte vi lippa i kärrtorp och åkte sen till gården. satt där tills matilda kom och drog sen till hammarbyhöjden och träffade marko tim adam filip och någon till. vi gick upp för hammarbybacken och det var så sjukt kallt. efter drog vi till videobutiken och hyrde film sen gick jag annie och lippa hem till lippa. åt middag och kollade på film. vi hade en mysig kväll, när vi vaknade imorse drog jag och annie hem till mig. kollade på high school musical 3 och för en liten stund sen drog hon. jag har blivit förkyld och känner mig jätte seg så jag ska bara vara hemma resten av kvällen. ska snart bli hämtad av mamma, vi hörs senare. pussar amanda <3
Jennie

sv: jag har precis kommti hem från stan. har framkallat mina bilder :D

händer annars i veckna?

kram

moa

finaste älskling, <3

Anna Ottosson

haha vilken sötnos (a)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: