by amanda

| Vardag
nu har jag precis ätit och är dunder mätt ! har legat och läst ganska länge i väntan på att maten skulle bli klar. ska läsa lite till och sen blir det väl att kolla på wallander när det börjar. jag bloggar senare, kisses
Emma - En blogg om allt du kan tänka dig

haha okej :D nja kollar på film :D

Anna

SV: Drf det finns en kommentar från din blogg på den :)

Emma - En blogg om allt du kan tänka dig

vene va det heter hhahah :o

e l i n [estr.blogg.se]

inte mycket inte, (;

Nadja

har du kommit långt? =)

Nadja

har du kommit långt? =)

Nadja

jag kollar tv. =)

Maryam

Hej vad gör du?

Hej! kolla in februaritävlingen i min blogg där du just nu kan vinna produkter från björn axen. klicka på länken för att komma till tävlingen http://beautyboxen.blogg.se/2010/january/februaritavling.html Passa på och kanske rå hem vinsten!



ha en fin kväll

kram

linn

Linda - ndaiL

Jag har jobbat och precis kommit hem nästan :)

Linda - ndaiL

Jag har jobbat och precis kommit hem nästan :)

Emma - En blogg om allt du kan tänka dig

vad gör ud :D

Emma

hm okej. jag äter godis och kollar film :=

Nadja

i taket lyser stjärnorna, sett den? =)

Linda - ndaiL

jobbar som personlig assistent

Maryam

Plattar håret :)

Anna

SV: Egentligen förstår jag inte vad problemmet ligger i. Du har min msn där jag har mig själv som visningsbild? Har du inte sett mig dÅ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: