by amanda

| Vardag
hej sötnosar. förlåt för dåliga uppdatering men jag sov ju hos filippa så jag hade inte tillgång till dator tyvärr. igår i allafall så drog jag till pappa runt halv 4 och när jag kom dit och skulle blogga fungerade inte blogg.se "/ jag städade lite och sjöng singstar sen kom lippa och annie dit. vi kollade bloggar och lyssnade på musik. och runt 6 åkte vi till slussen och åt middag på tacobar. när vi var klara åkte vi till kärrtorp och träffade leo och muffe. sen kom elin och då åkte vi tjejor till bagis och gick till matilda snabbt för att hämta en sak. efter det gick vi hem till mig, chillade och hade mysigt. ni som var där vet vad som hände, för er andra förblir det en hemlighet. gick till filippa runt 11. då matilda och ida också var med. drack te och åt mackor, gjorde omelett och hade matkrig. pablo kom dit en liten stund också och sen drog han och matilda. ida sov kvar med oss ;) vi hade skit chill, vaknade ganska tidigt och åt frukost runt 12. filippas mamma hade gjort västa buffén till oss, gick hem runt halv 3. när jag kom hem badade jag och nu sitter jag och bloggar. resten av dagen tillbringas hemma framför datorn, boken och läxorna. bloggar senare, då får ni bilder också. pussar amanda ♥

jag älskar er !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: