svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
Vart är ni någonstans ? ser myysigt ut (yy)
svar: vi var på ett café i gamla stan som hette
"café sten sture" förr i tiden var det fängelsehålor där
 så det är lite gameldags men det är mysigt :)

bild lånad från google
ABSSOLUTAARNELA

inte så mycket själv? :D

Maria - livet i Milano ☆

fint =)

ABSSOLUTAARNELA

jaha oke :D

ABSSOLUTAARNELA

ja mår bra du då? :D

matilda

jag tror jag ska vara med en kompis :)

Lukia

Hehe, tack sötnos! (a)<3

Anonym

Hoppas ni haft en bra helg!:)

Vad ska du göra idag?:)



// http://boze.blogg.se

ABSSOLUTAARNELA

härligt! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: