svar på frågorna, del 1

| frågestund
Postat av: EMSY
vad skulle du göra om du hade 1 dag kvar att levA? ;)
svar: åh, vilken svår fråga. jag vet nog inte.. spendera min sista tid med familj och vänner tror jag. 

Postat av: OLIIIVEEN
varför bloggar du? :D
vad skulle du ta med dej t en öde ö? ;)
svar:  jag bloggar för att jag tycker det är kul att skriva av mig och dela med mig av min vardag, känslor och åsikter. till en öde ö skulle jag ta med mig något att dricka, bikini och handduk :)

Postat av: Amanda
är du ihop med något?
svar: nej det är jag inte.

Postat av: s
Hur kommer det sig att du började blogga?
vill du tjäna pengar på bloggen? ( om du inte redan gör det)
Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?
svar: i början var det nog för att min syster gjorde det, när jag var mindre gjorde jag väldigt mycket som henne. nej jag tjänar inte, det spelar inte heller någon roll om jag gör det. visst skulle det vara kul om jag gjorde det eftersom jag lägger ner så mycket tid på bloggen. men det behövs inte, jag bloggar ju för att jag tycker det är kul inte för att tjäna pengar. jag skulle beskriva mig själv som envis, omtänksam och jag vet inte ..

Postat av: Haedil* HUMOR BLOGG*
hur lång är du?
hur många har du på msn? :))
svar: jag är 164 tror jag.
jag har 298 på min msn. 

Postat av: Anna
Vilken är din favvolåt och vilken är din favorit blogg? :)
svar: jag har ingen favorit låt men mest spelade just nu är
" Owl City - Fireflies"
och mina favorit bloggar är mina vänners :p

Postat av: D A N I E L A ♥
- varför började du blogga?
- hur många besökare har du?
- tre saker du inte kan leva utan
- hur ser en perfekt dag ut för dig
svar: för att min syster gjorde det.
jag har runt 90-130 unika varje dag, väldigt olika.
mascara, mobil och vänner/familj..
en perfekt dag för mig spenderas med mina bästavänner, hur eller vart spelar ingen roll för jag har alltid kul med dom.

Postat av: issa
gillar du ngn ? :) <3
svar: den frågan är jag osäker på.

Postat av: Annika
Hur gammal va du när du började blogga & vad hette din första blogg?
svar: jag har alltid haft den här bloggen, men sen har jag haft andra med kompisar samtidigt. så jag började blogga när jag var 12 år.

Pam :)

sv: svarar på kommentarer!

OLIIIVEEN

roliga svar på frågorna :P

emilia

hej hej! hoppas att du mår väl. kul med en frågestund!

EMSY

hahah yeah ;)

D A N I E L A ♥

- haha :D

Anonym

sv; okej =).

ida

bra svar på frågorna :)

OLIIIVEEN

hah tack :P

Pam :)

sv: aa,

Hanna

okej :)

LENA ღ

Just nu sitter jag och bleker slingor :P du då?

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Katrin

OKej trevligt :) Jag ska dansa idag... och bara slappa :P Mår du bra idag då? ;)

julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

Anonym

Bra svar!:)

Moa

Nu har jag köpte lite kläder i stan :) Vad tycker du om dem? <3

Anna

sv: okej :) nej jag gör inget alls, du då ?

matildac

keej :D

natta

Nu kommer jag låta lite självgod, men rösta gärna på mig om du tycker jag är snygg ;)

matilda

okej roligt :D vilken film ska ni se? =)

Mysa lite hemma :D

MyzaaN - Princess Pink

okejs:D va kul ;D kram

issa

har frågestund :) fråga nått.

Rita ♥

Fick inte svar på mina frågor men då kommer det imorgon då :D



Haft en bra helg? :)

bella♥

finfinfin blogg!

kram ! ♥

Emma

sv; okejokej vad trevligt!

vad har du sett för bio?;d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: