Matilda Gästbloggar

| Vardag
chacha alla amanda fans nu är det amandas lillasyster som bloggar lite här :)

som sagt så heter jag matilda och det jag kommer skriva är säkert jävligt ointressant
för dom som läser detta men det struntar jag fullständigt i haha!

vad ska jag skriva då? Jag har ingen aning, men iallfall idag var jag med amanda matthew filippa elin angelica leo mattias & micke, vi hade det riktigt soft hemma hos mattias, och jo juste amanda har redan skrivit.. Aja vad gör jag just nu? Jo jag har verkligen ett liv. klockan är 2 på natten på en fredag och här sitter jag lite rutten & spelar spel på king.com haha! Och så är jag sugen på mjölk :O För jag har ätit så mycket choklad så man blir törsig då :P Amanda skulle gästblogga på min blogg nu också,  men hon har mens verk så hon orkar inte, det lata flodhästen ;) Jag har ondare än henne, jo jag lovar! hade så ont kunde inte gå tidigare idag faktiskt :O Men nu är det bättre. Jag ska kanske kolla på filmen New Moon om jag lyckas ladda ner den, jag har inte sett den på  bio ju men nu när jag laddar ner den blir det jeneralknas.. ska försöka igen tror jag :P Nu tog orden slut
Ni får nöja er med att amanda skriver istället :)


Nu skulle ni egentligen få trycka på bilden för att komma till min blogg men det funkade inte med länkarna så jag skriver istället, besök min blogg. den är nästan lika bra som amandas ;) (bättre)
Ni hittar den här - http://ttildas.blogg.se
god natt! / Mathilda.
my

v: de kan man säga att jag inte har haft ^^

aw - gotlandstöis ツ

skall åka & tävla snart. sj ? :D

Sessie

Jättefin blogg du har!

Allt bra med dig? =)

Kram!

ABSSOLUTAARNELA

händer idag? ;)

jenny

fin bild :)

EsmYyYY

vet inte:D allt bra?

matildac

vakan nyss dudå :d

Carolina

Thanks :) GODMORGON ♥ Glöm inte att skaka loss för idag är det lördag, och glöm framförallt inte att kika in på min blogg. Det kommer avslöjas ett fotouppdrag jag fått bland annat ♥ ♥ ♥

Awwiee

sååå bra (= jodå det är fint e lite trött bara.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: