hjälp?

| Vardag

jag försökte ändra min bild i menyn till en annan, men hur mycket jag än ändrade storleken så fick den inte plats i menyn utan att hamna utanför, på bakrunden liksom. om någon kan hjälpa mig med det här lilla så hör av er till mig i komentarer eller på min mail, [email protected]. ni blir självklart länkade i flera inlägg .. ♥

EmsYyYy

haha tjenare:D

matildac

haha =D

Sagha

japp, själv då?:)

EmsYyYy

kollar tv :D j

EmsYyYy

hihiih okeeeeeeeeeeeeYYYYYY :F:D:D:F:q

Carolina

TACK så mycket ♥



Mejla mig på [email protected] så hjälper jag dig lägga in bilden. Skicka med bilden, ditt login och lösen.

erika

sv: Tackar:) Jodå allt är bra med mig:) Själv då?:)

Moamm

Ja :)

Nu har jag sett twilight för tredje gången :) Den är lika bra fortfarande haha<3 Vad tycker du om den?

Leia ♥

Tack!



Allt är bra och med dig?? :)

S

Okej, vad bra:)

Nathalie

tack söt :)

Linda - ndaiL

Ont i huvudet, själv?

my

Sv; Nej de är inte så kyl :(

En modells & statist liv!

läget ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: