hiss/diss lista

| hiss/diss

det var väldigt länge sen som jag hade en hiss & diss lista så här kommer en ! :)


* min nya statetsik !
jag har börjat få väldigt många läsare och komentarer vilket jag tycker är toppen.
just nu håller jag en statesik som är mellan 80-120 unika och runt 200-300 klick.

* mina underbara vänner !
mina vänner är de allra bästa jag har. dom gör min dag och får mig alltid så lycklig och glad. vem hade jag varit idag om jag inte hade haft de vänner som jag har nu ? tack för allt ♥

(jag menar förståss alla mina vänner)

* vintern&kylan
i början var det mysigt eftersom vi inte haft så mycket snö på flera år. men jag har börjat bli riktigt riktigt trött på vintern. det är alldeles för kallt och blött. det slutar ju aldrig att snöa ? ge mig sommar nu !


* kissies skor
jag tycker att dom är så otroligt fula så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. jag skämms nästan så fort jag ser att hon har dom på sig. hur kan man skapa sånna skor ? :O

bild lånad från kissies.se

matildac

hahaha ;)

Awwiee

Ja :) håller med helt otroligt fula skor. Ser ut som innetofflor haha.

Linda - ndaiL

Mysigt!

hejannw

detsamma :D

sagha

Okej:)

AMANDAWAHLGREN

<3

molly♥

sv: okej, har lagt till dig nu :D

jennifer gräll

jag dissar också kissies skor!

hanna

jag har åkt skidor, bastat & festat hehe . dudå`? :)

Anna

sv: Idag har jag åkt slalom ! Du då ? :)

MyzaaN

jag mår bara fint ;D jsälv då gumman ? <3

Marcus Å

Allt bra idag då?

Linda

jag håller med dig! Kisses skor är så fula! hur mår du annars hjärtat :D ?

H a i d i s -

Godmorgon, sprider lite good karma nu på morgonen.. haha! Hoppas du får en bra dag :)

natta

godmorgon, allt bra?

hur va din kväll igår, min var inte så bra satt fast på 9:e våningen läs mer på bloggen.. usch läskigt

linnda

sv: haha riktigt skönt e det :D

matilda

sv; men det är bara att gå in på youtube och söka på "aurore" tror jag (:

Photographs by Natalia

sv: ja svartvita foton är vackra :)

gör dudå?

my elfstrand

eeeuh hata skorna!!! :O <33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: