dresscode&facelook

| Outfits

ful dresscode bild, jag vet men orkade inte ta en med självutlösare (a)

idag har jag på mig;
leggings från h&m.
linne från bikbok.
kofta från bikbok.
ANNA

SV: Jadå , sj dÅ? :D

bea

hihi okej, allt är bra!:)

;e l i s a b e t h* <3

eftersom att jag hade 153 kommentarer att svara på xD och jag orkade inte, hehe ;P<3

jotack det är bara bra här :)<3

Linda - ndaiL

tack kul o höra!

matildac

oja,självdå :D?

isabell

härligt, jo med mej äre på topp :)

A Z R A !

sV: hehe tack :d

allt bra? =)

kram

Nadja

allt bra? =)

ella

sv: har lagt till dig på bloglovin nu ;) så lägg till mig (tar bort dig om jag ser att du inte lagt till mig^^)

Anonym

Allt bra med dig amanda? :)

jenny

sv, tack så mkt :)

allt bra?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: