dresscode&facelook

| Outfits


sss byxor ..
linne från bikbok.
adidas tröja.

Therese

okej :) Väntar på att killen ska komma hit, han är påväg :D

hanna

okej :p , tack :)

matildac

händer sen:D

EMSY

HAHAHAHHA kssss HAHAHAHAHAHA förlåt men hahahaah

matildac

fjällen ofc;)

s

sv: ska vara med micke sj? :)

ISABELLES FOTOBLOGG

Jag skall va social i helgen! :D



vad gör du nu då? (:

Emmy

SKÖN OUTFIT!

R e b e c c a

sv: Tack :D

hanna

hehe :)

Carolina

Sv: Mellan 300-800 tror jag. Ska försöka utöka det, men jag är dålig på att ge med på sidor och sånt haha.

Linda - ndaiL

Jo de te bra, själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: