dresscode&facelook

| Outfits

baslinne från bikbok (syns knappt)
linne från jc.
kofta från bikbok.
lack legginga från ginatricot.
hanna

yes :)händer i helgen då?

EMSY

haha okej :D

s

Okej:) snygg outfit:)

har faktiskt aldrig ätit paj på mcdonalds:)

EMSY

Träffa killkompis:Dsjälv

Anonym

ja jag får väl ta och göra det!:)

vart bor du någonstans?

EMSY

okej låtern ice:D

erika

sv: Okej, låter kul:) Jag har varit på skolan, sen varit hemma och vilat. Hade så sjukt ont i huvudet:S

Therese

fin blogg :D Allt bra med dig ? :)

ISABELLES FOTOBLOGG

Jo den har varit helt okej! :D

allt bra? :)

hanna

okej :P , ska till fjällen.

EMSY

JA:D va gör du

EMSY

OKEEEEJ :D nja inte mkt

Anonym

söt outfit :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: