dresscode

| Outfits

kofta - fredperry.
paljett skärp - glitter.
t-shirt - ginatricot.
linne - h&m.
leggings - ginatricot.
Moa Murderess

fina kläder :)

Moa Murderess

sv: ja allt är bra med mig! :D

hur ere själv? ^^

Linda - ndaiL

Jag mår rätts å bra :)

R I T A ♥

Jobbigt, du läste kanske i inlägget du just kommenterade hur mycket jag har jag med ;S Snyggt med Fred Perry-kofta :D

aw - gotlandstöis ツ

bra :D sj?

R E G H I N A

Svar: Sådär, nu har jag precis lagt till dig inne på Bloglovin, säg gärna till när du följer mig också :)

matildac

varsegod =D

matilda

sv; haha jag menar the valentines day :D

Carolina

Fint bälte ♥

Lillasyzter

snyggt!

Moa

Okey :) jadå

MyzaaN - Princess Pink

snyggt ;Dq

sandra

jag har varit hemma och städat lite, händer ikväll då+

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: