dresscode

| Outfits

idag har jag på mig;
handuk från ? ;)
rosa bas linne från bikbok.
svart t-shirt från ginatricot.
svarta leggings från ginatricot.
rosa kofta från bikbok.
EsmYyYY

vd gör du ikväll då :D

ABSSOLUTAARNELA

ska bara ta det lungt idag, själv? :D

Sessie

jo tack,. haha!

erika

sv: Okej, det lät kul:) Vad gjorde ni då?:)

Ellen

Fin blogg! Vad har du för dej i dag då? :)

EsmYyYY

haha okej :P nja typ chilla bata

EsmYyYY

händer imorn då:D

Ellen

oki :) ha så kul på festen då :)

Jag ska bara ta det lungt, är lite sjuk :(

Carolina

Haha, handduken gjorde hela outfiten :)

Ellen

Tack :)

har du bloglovin? :)

EsmYyYY

typ inget :D

ABSSOLUTAARNELA

haha :D

EsmYyYY

haha:d händer i vekcsn

my

Sv; jo men typ, de vet jag inte:3

Ellen

jaa :9 följa varandra`?

Madde

Tack så mycket :) Hur står det till idag? Kram /M

Liiv

Sv: Jo tack det är bra, själv då? :)

Johannah

söt blogg! :)

matildac

okej låter härligt:)

sagha

Det var så lite så:)

Nadja

jag såg management och beck i stormens öga. =) var den bra? =)

Linda - ndaiL

vilken film blev de

isabell

okej, jag ska städa rummet :)

Carolina

TACK :) Mmm, skitfint ;)

Connie

Såg mysigt ut de där .. :P

Erica

fin blogg!:)

kramar

erika

sv: Ahaokej;) Ska vi följa varann på bloglovin?:)

ISABELLE - i ♥ to photograph

vad skall du göra imorgon på alla hjärtans dag? :)

aw - gotlandstöis ツ

okej:D

diana

sv: haha sant, asså känner inte honom men vet lixom vem han är och sånt :) men han kör i samma lag som min bästavän så har sett honom några gånger :)

hejannw

skön outfit :)

Anonym

Så nu har ja länkat dig:



http://boze.blogg.se/2010/february/lankar.html

jenipeni

myskläder, skönt!

jenipeni

så det ska vara!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: