dresscode

| Outfits

idag har jag på mig;
jeans från ohio.
linne från bikbok.
kofta från only.
Piinky

den har varit super bra =) din då? fin outfit!



kram

Linda - ndaiL

snygg kofta!

Anna

SV: haha jag minns inte xD

Emma

haha typ inge:d

Piinky

okejokej härligt att höra =)



kram

I D A :)

sv. okej :D

allt bra?

Emma

haha neeej :D de va tydligen ett falskt rykte om allt hon hadee sagt haha

Emma

haha typ komplicetast :D

meliie

söt kofta :))

isabell

tack, vad göru :) ?

R I T A ♥

Snygg enkel outfit! :)

I D A :)

sv. jo det är bra :D

Gabriella

fin kofta! :)

Gabriella

Sv: ja då är vi två, hatar verkligen vintern :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: